POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSI IDEJE
Hétfői, keddi, szerdai, napokon 8-16 óra között,
pénteki napokon 8-12 óra között!
Postacím: 4472, Gávavencsellő Petőfi Sándor út 1. sz.
Telefon: 42/572-500
Fax: 42/206-703
CSÜTÖRTÖKÖN ÜGYFÉLFOGADÁS NINCS!
PÉNZTÁRI ÓRÁK
Hétfői, szerdai napokon 8-16 óra között
pénteki napokon 8-12 óra között
JEGYZŐ: Bakos Tóth Ildikó
A Gávavencsellői Polgármesteri Hivatal ügyintézői:
Igazgatási Csoport
Tóthné Horváth Dalma
11. iroda
igazgatási ügyintéző
-
a Polgármester napi feladatainak segítése,
-
postázási feladatok ellátása, fénymásolás, telefon-, elektronikus levelezőrendszer kezelése,
-
iktatással, ügyiratkezeléssel kapcsolatos feladatok,
-
képviselő-testületi üléseket megelőzően előterjesztések, határozat- és rendelet-tervezetek elkészítése, a bizottsághoz kötődő feladatok (meghívók készítése, jegyzőkönyvek felterjesztése)
-
a képviselő-testületi üléseket követően határozat-kivonatok és rendeletek elkészítése és megküldése az értesültek részére,
-
gondoskodik a képviselő-testület rendeleteinek a helyben szokásos módon, és a Nemzeti Jogszabálytárban történő kihirdetéséről és publikálásáról, valamint egységes szerkezetbe foglalt rendeleteinek az önkormányzat honlapján történő közzétételéről.
-
Testületi (bizottsági) ülések előkészítésében, a döntések végrehajtásában közreműködés:
-
annak biztosítása, hogy:
-
az előterjesztés az SZMSZ-ben előírt rendelkezések szerint kerüljön a Képviselő-testület (bizottságok) elé tárgyalásra,
-
a lakosság és az érintettek értesüljenek a Képviselő-testület (bizottságok) üléseiről, döntéseiről,
-
lejárt határidejű határozatokról a tájékoztató előkészítési munkáiban részvétel,
-
átruházott hatáskörök érvényesülésének figyelemmel kísérése, az SZMSZ rendelkezéseinek megfelelő beszámolás biztosítása,
-
gondoskodik arról, hogy a jegyzőkönyvek határidőben elkészüljenek és a jogszabályban előírt határidőben megküldésre kerüljenek az önkormányzat törvényességi felügyeletét ellátó szervnek.
-
elkészíti és továbbítja az önkormányzat és intézményei közhiteles nyilvántartásba történő adatainak, adatmódosításainak bejegyzésével kapcsolatos változás-bejelentéseket és az ahhoz kapcsolódó alapító és módosító okiratokat.
-
Nagymáthé Éva
16. iroda
szociális-igazgatási ügyintéző
-
gyermekvédelmi kedvezménnyel és hátrányos helyzettel kapcsolatos kérelmek döntésre történő előkészítése,
-
környezettanulmányok készítése járási hivatal megkeresésre,
-
köztemetés elrendelésével kapcsolatos feladatok,
-
önkormányzat által biztosított pénzbeli és természetbeni juttatásokkal kapcsolatos feladatok,(szociális tűzifa, nyári szociális gyermekétkeztetés, élelmiszercsomag-osztás, stb.)
-
nemzetiségi önkormányzatokkal kapcsolatos feladatok ellátása, meghívók, előterjesztések, jegyzőkönyvek elkészítése, közreműködés a felterjesztésekben,
-
önkormányzat bizottsági üléseinek jegyzőkönyvezése
-
lakossági adatszolgáltatás folyamatosan a hulladékszállítást végző közszolgáltató részére,
-
települési támogatással kapcsolatos ügyintézés, képviselő-testületi előterjesztések előkészítése,
-
első lakáshoz jutók támogatásával kapcsolatos ügyek,
-
igazolás kiadása a gyermekvédelmi támogatásban részesülők részére,
-
60 literes hulladékgyűjtőedény beszerzéséhez igazolás kiadása a 1/2014.(I.30.) önkormányzati rendelet alapján,
-
statisztikai jelentések készítése,
-
járási hivatal nyomtatványok kezelése, kiadása.
Bodnár Péterné
15. iroda
igazgatási ügyintéző-anyakönyvvezető
-
anyakönyvi igazgatással kapcsolatos feladat- és hatáskörök,anyakönyvi események anyakönyvezése – születés, házasság, halálozás -, rögzítése az EAK adatbázisban
-
házasságkötést megelőző eljárásról jegyzőkönyv felvétele,
-
házasságkötési eljárás lebonyolítása, esetenként külső helyszínen,
-
házasságban élők, válás utáni névváltoztatásával kapcsolatos feladatok,
-
hagyatéki ügyintézés,
-
anyakönyvi irattár kezelése,
-
hazai anyakönyvezéshez kapcsolódó részfeladatok,
-
polgárok személyi adatainak és lakcímeinek nyilvántartása, népesség-nyilvántartással, népszámlálással kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
-
központi címnyilvántartó rendszer kezelése,
-
árverési- és egyéb hirdetmények közzétételéről való gondoskodás,
-
bíróságtól, ügyészségtől, egyéb szervektől kifüggesztésre megküldött iratok, hirdetményekkel kapcsolatos feladatok,
-
termőföld bérleti és vásárlási ajánlatok kifüggesztésével, közzétételével kapcsolatos feladatok.
Szekrényes Károly Csaba
Műszaki ügyintéző
14. iroda
-
Rendezési terv, szabályozási terv folyamatos karbantartása, felülvizsgálata,
-
illetékességi terület vonatkozásában az építésügyi hatósági eljárás során az érintett települési tervekkel való összhang vizsgálata, annak érvényesítése,
-
2013. január 1-ét követően indult eljárásokban építésügyi hatósági eljárások központi ÉTDR rendszerben történő elektronikus ügyintézése,
-
Környezet- és természetvédelemmel kapcsolatos feladat- és hatáskörök, környezetvédelmi fenntarthatósági felelős feladatok ellátása,
-
-
Zaj- és rezgésvédelemmel kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
-
Levegőtisztaság-védelemmel kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
-
Közlekedésigazgatással, közművekkel kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
-
Vízgazdálkodással összefüggő feladat- és hatáskörök (helyi vízgazdálkodás, ár- és belvízvédelem), vízjogi engedélyezéssel kapcsolatos feladatok,
-
Állategészségügyi- és növényvédelmi feladatok,
-
Középületek műszaki állapotának felügyelete,
-
Önkormányzati beruházásokkal, fejlesztésekkel kapcsolatos pályázatok előkészítése, a munkák kivitelezésével kapcsolatos feladatok felügyelete,
-
Beruházási statisztika és egyéb, munkakörhöz kapcsolódó KSH statisztikák elkészítése,
-
Elemi csapással, vis maior eseményekkel, katasztrófavédelemmel kapcsolatos feladatok ellátása,
-
Polgári védelmi feladat- és hatáskörök,
-
Köztisztasági feladatokkal kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
-
vízrendezés, belvízmentesítéssel kapcsolatos ügyek intézése, szennyvízzel kapcsolatos feladat- és hatáskörök, ezen belül illegális szennyvíz-kibocsátások feltárása, intézkedés a szabálytalan állapot megszüntetésére,
-
együttműködés a közmű üzemeltetőkkel,
-
TAKARNET program kezelése,
-
a Környezetvédelmi és Településfejlesztési Bizottság működésével kapcsolatos feladatok ellátása,
-
önkormányzati ingatlanok haszonbérletével kapcsolatos feladatok,
-
lakás- és helyiséggazdálkodással kapcsolatos feladatok (bérbeadás előkészítése, bérbeadás megszűnésével kapcsolatos feladatok)
-
birtokvédelemmel kapcsolatos ügyintézés,
-
üzletek működésével, kereskedelmi tevékenység bejelentésével, üzemeltetés engedélyezésével kapcsolatos feladat- és hatáskörök,
-
szálláshely üzemeltetési engedélyek kiadása,
-
telephely engedélyek kiadása,
-
ellátja a település közigazgatási területén a környezetvédelmi megbízotti feladatokat,
-
ellátja a méhvándoroltatással kapcsolatos feladat és hatásköröket,
-
TÁMOP 5.3.6-11/1-2012-0034 Komplex-Telep Programban környezetvédelmi munkatársi feladatokat ellátja,
-
mezőgazdasági feladatkörben fakivágások engedélyezése, gyümölcstelepítések engedélyezése, belterületen gyommentesítésre való kötelezés,
-
közlekedésügyi feladatkör: utak hidak járdák nyilvántartás vezetése, utak állapotának ellenőrzése, közterület-használat engedélyezése,
-
nyílt árkok karbantartásának figyelemmel kísérése, útburkolati jelek közúti jelzőtáblák ellenőrzése, fenntartása, közlekedést érintő ügyekben együttműködés a Nemzeti Közlekedési Hatósággal a Rendőrséggel és a Közútkezelővel,
-
utak járdák bontásának engedélyezése, helyreállítás figyelemmel kísérése, közúton folyó munkák, vagy egyéb okok miatt útlezárás elrendelés, útcsatlakozás létesítéséhez hozzájárulás megadása,
-
hivatali kapun érkezett ügydarabok, ügyiratok letöltése a műszaki területhez tartozó ügyekben, illetve a hivatali kapun nem a feladatkörébe tartozó ügyek ügydarabjainak érkezéséről az illetékes ügyintéző és a jegyző, aljegyző tájékoztatása.
-
ADÓ
Veisz Mihályné
adóügyi ügyintéző
4. iroda
-
iparűzési adó, gépjárműadó, talajterhelési díjjal kapcsolatos feladatok, bevallások, államigazgatási határozatok meghozatala,
-
az adónemekkel kapcsolatos gépi könyvelés és adatfeldolgozás,
-
a helyi adó és gépjárműadó fizetési kötelezettek részére a fizetési meghagyás időben történő kibocsátása,
-
felelős a helyi adóbefizetések teljesítésének figyelemmel kíséréséért, továbbá a mutatkozó hátralékok felszámolása a szükséges intézkedések megtételéért,
-
elvégzi az idegen helyről kimutatott tartozások, nyilvántartások vezetését, valamint gondoskodik a beszedésről és a kimutatott szerv felé történő utalásról,
-
más hatóság megkeresésére indított végrehajtási eljárások lefolytatása,
-
zárás, nyitás, adatszolgáltatás,
-
hivatali kapun érkezett és a feladatkörébe tartozó ügydarabok letöltése, továbbítása, valamint a nem a feladatkörébe tartozó hivatali kapun érkezett ügydarabok esetében az illetékes ügyintéző és a jegyző tájékoztatása.
Vagyongazdálkodási Csoport
Bakos Boglárka
csoportvezető
12. iroda
-
Vagyongazdálkodási csoportvezetői feladatok,
-
A képviselő-testület célkitűzéseinek és tervfeladatainak vagyongazdálkodási csoportra vonatkozó érvényesítése,
-
A vagyongazdálkodási csoport tevékenységével kapcsolatos tervezési, szervezési, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatok,
-
A vagyongazdálkodási csoport munkafeltételeinek és működésének biztosítása, operatív információ-rendszer kialakítása,
-
A feladatok megfogalmazása, rendszerezése és kiadása,
-
A vagyongazdálkodási csoport erőforrásaival (anyagi és munkaerő) való gazdálkodás.
-
Munkakörök meghatározása, létszámnormák kialakítása.
-
A feladatok végrehajtására legalkalmasabb munkamegosztás kialakítása, a részfeladatok összehangolása, a működés szabályozása.
-
áttekinti az önállóan működő költségvetési szervek következő költségvetési évre vonatkozó feladatait, bevételi forrásait,
-
részt vesz a költségvetési szervek vezetőivel a költségvetési tervezet egyeztetésében, a megállapodásokat írásban rögzíti, és előkészíti a képviselő-testület elé az előterjesztést
-
koordinálja a költségvetés tervezését és a zárszámadást
Legfõbb szakmai feladatai:
-
Az önkormányzat költségvetési koncepciójának, költségvetésének, annak módosításainak elkészítése, a teljesítés figyelemmel kísérése, értékelése.
-
a költségvetés MÁK részére történő megküldésének felügyelete
-
felügyeli az önkormányzat és a költségvetési szervek gazdálkodásával összefüggő havi, évközi és éves beszámoló jelentések határidőre történő elkészítését, továbbítását a MÁK felé
-
Éves beszámoló, évközi tájékoztatók készítése a képviselő-testület elé,
-
Likviditási tervek készítése, a teljesítés figyelemmel kísérése, értékelése,
-
Az önkormányzat pénzügyi helyzetét áttekintő nyilvántartások kialakítása, a pénzügyi helyzet értékelési anyagok összeállítása,
-
A Pénzügyi Bizottság működésével kapcsolatos feladatok, ülésen való részvétel, jegyzőkönyv elkészítése,
-
Az önkormányzatot érintő pályázati lehetőségek figyelemmel kísérése, közreműködés a pályázatok előkészítésében, benyújtásában, pénzügyi lebonyolításában,
-
kapcsolattartás az önkormányzat intézményeivel,
-
az intézmények működőképességének biztosításához szükséges költségvetési támogatás egyeztetése
-
Normatíva igénylés, lemondás, pótigénylés, elszámolás a tényleges feladatmutatók alapján
-
A Jegyző, aljegyző távolléte, vagy akadályoztatása esetén ellátja a Jegyző, aljegyző helyettesítését.
Iski Vivienn
Pénztáros
6. iroda
Pénzkezelési feladatok
-
a készpénzt a szabályzatban meghatározott helyiségben, a meghatározott tároló helyen elhelyezett páncélszekrényben tárolja,
-
betartja a házipénztárban kezelt értékek biztonsága érdekében meghatározott szabályokat, gondoskodik a tároló hely zárásáról, a kulcsok biztonságos őrzéséről, kulcsok bármely példányának elvesztéséről haladéktalanul tájékoztatja a jegyzőt, aljegyzőt,
-
gondoskodik arról, hogy a házipénztárban megfelelő mennyiségű és címletezés pénzeszköz folyamatosan rendelkezésre álljon, ennek érdekében készpénzt igényel,
-
a pénzintézeti előírásoknak megfelelően kiállítja a készpénzfelvételi utalványt, gondoskodik annak aláíratásáról az aláírási jogosultság figyelembe vételével, kiállítja a címletjegyzéket,
-
gondoskodik a pénz felvételéről, a bankszámláról való készpénzfelvétel előtt egyeztet,
-
ha a napi megengedett záró pénzkészletet meghaladja a záró pénzkészlet, gondoskodik arról, hogy a pénz egy része befizetésre kerüljön az önkormányzat számlájára,
-
a pénztárba befizetett összegek kezelése, bizonylatolása,
-
szociális és gyámügyi segélyek kifizetése, utalása a kézhez kapott jogerős határozat alapján,
-
az üzemanyag-felhasználás elszámolása, a hozzá kapcsolódó bizonylatok kiállítása,
-
az önkormányzat tulajdonában álló gépek és gépjárművek menetleveleinek, gépnaplóinak és gépüzemnaplóinak ellenőrzése, a gépek és gépjárművek üzemanyag-fogyasztásának ellenőrzése,
-
kifizetések teljesítése, bizonylatolása, benyújtott számlák helyességének és teljességének ellenőrzése, utalványozás, ellenjegyzés meglétének, helyességének ellenőrzése,
-
helyben számfejtett munkabérek, illetmények, megbízási díjak kifizetése, utalása,
-
egyéb személyi kiadások kifizetése, utalása,
-
az elszámolásra átadott összegekről /előlegekről/ analitikus nyilvántartás vezetése a Szabályzatban foglalt előírások szerint,
-
az ellátmányokkal kapcsolatos feladatok ellátása a Szabályzat előírásainak megfelelően,
-
átutalással történő szállítói tartozások kiegyenlítésének előkészítése,
-
alszámla nyitásával kapcsolatos teendők,
-
óvodai és iskolai étkeztetés számlázása, befizetések nyomon követése,
-
egyes szociális támogatások visszaigénylése,
-
ASP program kezelése, az ezzel kapcsolatos adatok (értékcsökkenés számítása, vagyonkimutatás egyezősége a főkönyvvel) átadása a könyvelésnek (vagyonkataszter),
-
iratkezelő rendszerben számlák érkeztetése
Egyéb feladatok
-
papír-írószer megrendelés, készletek nyomon követése,
-
a lakbér, illetve egyéb kintlévőségek figyelemmel kísérése, kezelése,
-
leltározási feladatok ellátása, leltárfelvételi ívek és egyéb leltározással kapcsolatos iratok elkészítése,
-
selejtezéssel kapcsolatos nyilvántartások vezetése, selejtezéssel kapcsolatos iratok elkészítése.
-
leltárfelvételi ívek elkészítése, dolgozók egyéni nyilvántartó lapja, helység, leltározási körzetek szerint bontva,
-
leltározással kapcsolatos iratok elkészítése, leltározási utasítás, megbízások, nyilatkozatok, jegyzőkönyvek elkészítése,
-
Összesíti a leltárfelvételi íveket, elvégzi a leltár kiértékelését, kimunkálja a leltár-hiányt, illetve a többletet,
-
menetlevelek kezelése, üzemanyag elszámolás,
-
REKI pályázat előkészítése elszámolása,
-
Felelőssége: A különböző adatszolgáltatások határidejének betartása, és azok tartalmának pontossága, valódisága. A számviteli fegyelem betartása, a gazdálkodást, könyvelést érintő jogszabályok pontos ismerete, nyomon követése.
Bodó Réka
pénzügyi ügyintéző
5. iroda
-
az Önkormányzat vagyonbiztosítási ügyeinek intézése
-
védőnői, iskolaorvosi (Nemzeti Egészségügyi Alapkezelő) NEAK finanszírozás, és az ezzel kapcsolatos népegészségügyi működési engedély intézése
-
közreműködés a pénzügyi szabályzatok elkészítésében
-
közreműködés a pályázatok elkészítésében, benyújtásában és pénzügyi elszámolásában,
-
bank- és állami támogatások, valamint a pénztári forgalom kontírozása, könyvelése,
-
MÁK felé pénzügyi beszámolók elkészítése, beszámolók közzététele
-
MÁK által küldött anyagok rendszerezése,
-
az Önkormányzat költségvetési koncepciójának, költségvetésének, zárszámadásának elkészítése, képviselő-testületi ülésre történő előterjesztése,
-
NAV felé cégautóadó, 01-es és egyéb bevallások elkészítése,
-
ÁFA kiszámítása és bevallása a NAV felé,
-
szociális kölcsön és egyéb kintlévőségek figyelemmel kísérése, kezelése,
-
könyvelési feladatok ellátása,
-
e-adat rendszer kezelése, folyamatos figyelemmel kísérése.
Medvéné Koczogh Marianna
személyügyi ügyintéző
4. iroda
-
személyzeti- és munkaügyi igazgatási feladatok előkészítése, végrehajtása,
-
(önkormányzat és intézményei részére kinevezések, munkaszerződések előkészítése, és az ezzel kapcsolatos jelentések intézése, munkáltatói igazolások kiadása, stb.)
-
közfoglalkoztatással kapcsolatos szerződések előkészítése, biztosítotti bejelentés elkészítése, (fizetési letiltások továbbítása, fizetési előlegek rögzítése)
-
központosított illetményszámfejtéssel kapcsolatos feladatok (KIRA rendszerben)
-
egészségügyi ellátással kapcsolatos feladatok (tüdőszűrés, közegészségügyi és járványügyi feladatokban együttműködés)
-
helyben számfejtett nem rendszeres kifizetések, megbízási díjak számfejtése, rögzítése a KIRA rendszerben,
-
változóbér adatok rögzítése a Szociális Szolgáltató Központ vezetője által leadott alapján,
-
közreműködés az éves köztisztviselői teljesítményértékelés és továbbképzési terv elkészítésében (Pro-bono és TÉR rendszer kezelése)
-
szabadság-nyilvántartás és szabadságolási ütemterv vezetése, havi statisztikai létszám nyilvántartása és az ezzel kapcsolatos jelentések elkészítése,
-
eadat kezelése, közstat rendszerben adatszolgáltatás, tartinfo, közigállás rendszerkezelése
-
negyedévente üres álláshely jelentés elkészítése,
-
adatszolgáltatások.
KÖZFOGLALKOZTATÁS SZERVEZŐ
Tóthné Tilk Katalin
Földszint 3. iroda
Tel.: (42)572-500
Bodákné Sváner Marianna
Közfoglalkoztatási ügyintéző
- Közfoglalkoztatási szerződések megkötéséhez szükséges személyes adatok felvétele, szükséges igazolások beszerzése a munkavállalóktól
- Közfoglalkoztatottak távolléteinek nyilvántartása, rögzítése
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a Foglalkoztatási Osztállyal, közfoglalkoztatottakkal
POLGÁRMESTER ügyfélfogadási ideje: kedd és péntek 8-12 óra között
ALPOLGÁRMESTER ügyfélfogadási ideje: kedd és péntek 8-12 óra között